vrijdag 12 maart 2021

Ledig

De Dvd-misser is afgehandeld 'mit aufrichtige Entschuldigungen'. Het geld, tientje wordt via Amazon teruggestort en de Dvd hoef ik niet terug te sturen. Weet niet. Hier klopt iets niet. Het oogt allemaal erg tegemoetkomend en klantvriendelijk MAAR ik heb daarmee niet de Dvd, die ik had willen hebben. Leuk ook van dat niet-terugsturen, maar het enige wat ik met die schijf en bijbehorend doosje kan doen is het wegmieteren. Ik heb nu al tig keer de boel bekeken maar kan nergens een regiocode ontdekken. Gezien het belang van die code had die prominent op de voorkant mogen staan, lijkt me zo.

 De zoektocht kan kortom weer van voren af aan beginnen. Maar niet direct nu. Zo belangrijk was die Dvd ook weer niet. Nu direct weer gaan zoeken zou enkel zijn, omdat ik niet gekregen heb wat ik wilde en staat los van de feitelijke inhoud. FF een paar nachtjes laten zakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten