zaterdag 20 maart 2021

Gepopel

 Prachtige dag. Fris en zonnig. Tijd dat het weer eindelijk die stap naar het voorjaar maakt. De ooievaars zijn nu met z'n tweeën. Gisteren een bestelling fruitboompjes (en aardbeiplantjes) geleverd gekregen. Èn het bericht ontvangen, dat de opkweekbak eindelijk richting Roemenië onderweg is. Zou fijn zijn als het weer zich iets van deze positieve ontwikkelingen zou willen aantrekken en de kaders ervoor zou scheppen.
 
 Voor het moment staat de wei achter de tuin nog grotendeels onderwater, is de grond in de tuin voor de zoveelste keer bevroren en is een aangename werktemperatuur nog ver te zoeken. De pootuien liggen nog in de keuken. En de tijd om de braakliggende perceeltjes gebruiksklaar te maken krimpt met de dag. Het is die zondagmiddag, dat je je bedacht hebt om een stevige wandeling te gaan maken, voor het keukenraam staat en het buiten pijpenstelen regent.

 Ik voel me gedwarsboomd en dat is zo'n gevoel waar ik maar slecht mee om kan gaan. Ik zou het weer ... maar wat kan ik? Grrrrr!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten