dinsdag 23 maart 2021

Uitloop

 Wit! Het begint te vervelen met die hardnekkigheid van de winter. Het ziet er naar uit, dat ik dit jaar start in een besneeuwde tuin, als dat zo doorgaat. Ik geef het nog een paar dagen en anders moet het maar. De gevallen sneeuw stelt weinig voor. Het is meer het idee waar je ff doorheen moet. Ik hoef niet eerst een meter sneeuw te ruimen. Je praat over mm's, aan elkaar geklitte vlokjes die onder de juiste hoek bekeken het idee geven, dat het een aaneengesloten sneeuwdek betreft. Mijn ongeduld maakt de problemen. Ik voel me tegengewerkt. Verkeerd gevoel.

 Er hangt nog meer sneeuw in de lucht. Deze week maar gewoon overslaan. Weer een week overslaan. Het bespaart me de ergernis niet maar wel de frustratie. Maandag aan de slag. Dinsdag dan direct weer andere dingen te doen en dan hopelijk de rest van de volgende week de rust, tijd en meewerkende omstandigheden om aan de slag te gaan. Laat het geen aprilgrap zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten