zaterdag 6 maart 2021

Ietsje meer

 Gisteren iets te enthousiast er tegenaan gegaan. Niet dat ik het idee had, dat ik ergens tegenop of doorheen moest boksen. Gisteren niet. Merk vandaag, dat er minder rek in het systeem zit. Gedaan wat gedaan moest worden en me wederom gestoord aan de volkomen ongeïnteresseerde dierenarts. Was nieteens dezelfde. Is dus meer een praktijkprobleem dan dat van één iemand. Ik vind, dat mijn honden meer en kwalitatief betere aandacht verdienen. Ik rij gvd niet voor niks die kilometer en dat geldt voor de dames ook.
 
 Nog zeker een uur moeten wachten op mijn beurt. Op zaterdag draait blijkbaar maar één persoon de dienst. Vnl wachtende katten en een paar keffers. Prada zat er maar timide bij. Zou je niet achter haar zoeken als je haar thuis hebt meemaakt. Ze is er weer voor een jaar vanaf. Ik heb er nog twee te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten