zaterdag 13 maart 2021

Invullen

 Met de nattigheid buiten en de orde binnen valt er al een paar dagen niks te doen. Zat de afgelopen dagen 's middags achter de krant. Onwennig was dat. Ik zou een nwe klus kunnen aanpakken, zoals het schoonmaken van de tuinkamer of nog een slagje groter de puntjes op de 'i' zetten in de slaapkamer. Zoiets kost altijd weer een aanloopje. Nog afgezien van de vrg of het in de huidige omstandigheden wel een slim idee is dan wel te doen is.

 Misschien eerst de laatste kruimels van de kleine klusjes bijeen schrapen. D'r moeten nog dingen te doen zijn. Het is een kwestie van kijken en indien nodig in- dan wel uitzomen. Het is als schelpjes rapen op het strand. Globaal is d'r niks te zien, maar als je beter kijkt, je aardwaarts beweegt, zie de eerste, dan de tweede, dan nog een, nog een, etc en voor je het weet is je emmertje vol.
 
 Als ik nou eens met de was begin, dan boodschappen doe, de eerste 25 l van 2020 bottel en een hangplek maak voor Mariana's spek dan zijn we aardig door de dag heen en kan ik me buigen over wat ik op zondag ga doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten