zondag 21 maart 2021

Smachten

 Ik wacht met smart op de update en de uitbreiding van ETS2. Zonder update geen uitbreiding. Die uitbreiding zou begin april uitgerold worden, dus die update moet er zo langzamerhand aan zitten te komen. Blijkbaar heeft de Bèta nog een hoop correctiewerk opgeleverd. Of ze houden de boel gewoon op omdat ze nog druk met de laatste loodjess van de uitbreiding zijn.

 Ik sta nu, nog steeds zonder GB, op 83,38% van hun wegenkaart van Europa. Dat zou behoorlijk moeten verwateren als Iberia erbij komt. GB weegt dan weer minder mee in het totaal. In theorie zou ik verder moeten komen dan die dik 83% van nu als ik heel Spanje en Portugal ben rondgekard. In tegenstelling tot het mindere gewicht van GB in het totaal van het wegennet, krijgen al die aparte kleine k*t-stukjes bij tankstations, afslagen en op industrieterreinen net meer gewicht. 100% bereiken is een vrijwel onmogelijke opgave, tenzij je je er helemaal op gaat richten om al die kleine, aparte kaartdelen mee te nemen in je ritten.

 Ik zie het al voor me. Sta je op zeg 99,89% en loop je je een ongeluk te zoeken naar die plekjes, die je nog niet bereden hebt, de afslagen die je nog nooit genomen hebt of die ene kronkel op het terrein van een tankstation die niet logischerwijs tussen pomp en uitrit ligt. Met mijn dik 80% ben ik meer dan tevreden. Als ik daar op weet terug te komen, mag Rusland uitgerold worden ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten