zaterdag 6 maart 2021

Interpretabel

 Terug thuis was de koek op. Nog wat rondgehangen en uiteindelijk op bed beland, in slaap gevallen en in een soortgelijke wereld terecht gekomen als vannacht. Iets in een pretparkachtige omgeving met een groep waarin een tweetal dames mijn aandacht proberen te trekken. Mijn aandacht gaat uit naar een vrouw die niks met de groep te maken heeft. We keuvelen er lustig op los. Hebben het samen erg naar ons zin. De groep verdwijnt naar de achtergrond. Wij besluiten om de nacht te blijven. Liggen dobberend in een bootje naar de maan te kijken.

 Hoe het vanmiddag eindigde en of er een eind aan zat kan ik me niet herinneren. Vannacht werden we de volgende ochtend wakker met enkel water om ons heen. Geen pretpark meer, überhaupt geen land meer. Daar mag je dan weer wat mee. Ben de honden maar gaan uitlaten en vervolgens in alle rust boodschappen gedaan. Vreesde ff de temperatuurmeting aan de ingang van de Penny. Ik schijn echter van een soort goodwill aureool voorzien te zijn en word nog maar zelden gecontroleerd. Wel zo prettig, maar slaat natuurlijk nergens op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten