woensdag 10 maart 2021

Foutje?

 Na toch alweer een paar jaar online bestellen heb ik nu volgens mij de eerste zepert te pakken, Van de vijf bestelde Dvd's of Bluerays kwamen er vier zonder problemen aan en waren ook wat besteld was. De laatste of vijfde had een uiterste leverdatum van 2 maart 2021. Besteld op 24 januari was dat al aardig aan de ruime kant. Het ding kwam vandaag binnen met de post. Nu is de post hier inmiddels een zeldzame verschijning. De vertraging zal dus niet alleen aan de verzender hebben gelegen. 

 Maar over een vertraging ga ik niet moeilijk lopen doen. Bij een eerst check viel me op, dat de ondertiteling niet in het Engels was. Dat maakte me 'stutzig'. Kon me niet voorstellen, dat ik die versie had besteld. Maar nog steeds iets van 'Soit, Frans kan ook nog, ook voor Mariana'. Maar vertrouwen deed ik het zaakje niet echt. 

 Ding in de speler gestopt .... verkeerde regiocode. Dan is het dus einde oefening. Ik had al, toen het spul nog in cellofaan zat, gekeken of ik zoiets aangeven zag staan. Kon echter niks vinden. Terug naar de bestelling dus en ook daar niks over een regiocode maar wel duidelijk aangegeven, dat de ondertiteling weldegelijk in het Engels zou zijn. En dan begint het.

 Onder de A-Z garantie val ik niet meer en ook terugsturen is geen recht meer, die termijn verliep op 6 maart, 4 dagen voor aankomst. Na wat zoeken een bericht naar de handelaar verstuurd. Die moet nu binnen 48 uur reageren. Daarna zien we verder of de handelaar het oplost of Amazon nog iets voor me kan betekenen. Ik vrees mijn vrezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten