donderdag 8 oktober 2015

Warmlopen

 Weer een administratieve toestand afgehandeld. Het laatste Franse restje in afwachting van het echte werk is de Tax foncière annex habitation.  Als de verkoop in Frankrijk definitief is, kan ik me inschrijven als inwoner in Roemenie, of tenminste een aanvraag daartoe indienen èn de beide auto's invoeren. Denkend aan de papierrompslomp rond de trouwerij hou ik mijn hart vast. Anderzijds sta ik te popelen om de boel afgehandeld te krijgen. Gemeente, politie, prefectuur en een of andere instantie voor de controle van de auto's moeten in de benen worden gebracht. Het vooruitzicht van rust in mijn bestaan neemt proporties aan, waar ik in overdrachtelijke zin langzamerhand wel een moord voor wil plegen.

 Terug naar wat inmiddels mijn thuis had kunnen zijn. De afwas wacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten