zondag 11 oktober 2015

Aftellen?

 Spannende tijd. In theorie zijn het nog een twaalftal dagen en dan zou de definitieve versie van het koopcontract getekend moeten (kunnen) worden. Ja, ik hou een slag om de arm. Ik geloof het pas, als de tekensessie de revue is gepasseerd en ik het bankafschrift in mijn handen heb cq. het rekeningoverzicht op mijn laptop zie.

 Tot die tijd probeer ik me voor te houden, dat het nog geen gelopen race is. Geen nieuws is momenteel goed nieuws, maar slecht nieuws kent geen meldingslimiet. Ik heb daar ervaring mee. Het maakt voorzichtig, zelfs wantrouwig. Maar dat zijn slechts momenten, oprispingen, die opspelen als mijn enthousiasme een aanloop neemt richting uitbundigheid.

 Na jaren van geduldig volhouden moeten die laatste weken ook lukken, lijkt me zo. Het zijn dan wel de laatste loodjes, maar toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten