vrijdag 23 oktober 2015

Soep

 Welk een vrolijk en heerlijk enthousiasmerend begin van de dag. Na nasudderend van gisteren met mijn stomme kop een verkeerd manoeuvre uitgevoerd met een pan soep. In de koelkast. Lekkere soep maar gore derrie, als het langs de wanden van de koelkast naar beneden druipt. Vloeken zat er niet meer in. Me gisteravond een beetje leeggevloekt. Dus maar stom staan kijken en onder het (lopende) ontbijt de koelkast leeggeschept en schoon gesopt. Dit gaat me het daggie wel worden.

 Waar ben ik mee bezig? Waar heb ik het aan verdiend?

 Geduld op. Zin verdwenen. Wortel wederom een stuk verderop geschoven. Licht uit in de tunnel. Kunnen we de komende drie maanden niet per nu overslaan? Heeft iemand daar problemen mee? Problemen die opwegen tegen de mijne en al dat zinloze getraineer van meer dan noodzakelijke regelingen qua inschrijvingen, overschrijvingen en verzekeringen?? Met een beetje pech, maar kan me dat nog verbazen(?), val ik straks tussen de wal en het schip, als ik daar niet nu al hang. Franse instanties voelen zich niet meer verantwoordelijk en Roemeense zien me vooropig nog niet zitten. Vooralsnog kost het alleen geld, maar dat zou zomaar concreter en vervelender kunnen worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten