maandag 19 oktober 2015

Verwachtingsmoe

 Nieuwe week. De laatste week wachten? Zou het? Dan verwacht ik op z'n minst vandaag bericht. Kan het me niet voorstellen, dat dat gaat gebeuren. We gaan dus over het jaar heen qua procedure. Als dit voortslepende gedoe eindelijk afgelsloten én afgerond is, heb ik meer dan een fles champagne, een warm bad en een goed bed verdiend. Ik weet nog niet, waar ik me op ga trakteren, maar dat ik me ff stevig ga verwennen staat vast.

 Een paar dagen iets compleet anders. Ik ben er aan toe, als ik dat mag zeggen. Desnoods stap ik er voor in het vliegtuig. Waar kan ik vanuit Sibiu rechtstreeks naar toe? Londen, Dortmund, Stuttgart, Wenen en München. Londen trekt me niet. Dortmund is leuk voor Nederland. Stuttgart is het ook niet. Wenen zou kunnen. En via München ligt de rest van de wereld voor me open. Bijv. Toulouse, Barcelona of Rome. De eerste verbinding heb ik al eens gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten