maandag 19 oktober 2015

25.000

 Op naar! Nog 8 pageviews te gaan. Veel en ook weer niets. Bijna vier jaar over gedaan. Ik zal niet weer herhalen, dat ik dat in de glorietijd van masvieux.com per maand voor elkaar kreeg. Dat is een schever vergelijking dan die van appels en peren. Groeiende bezoekersaantallen was toen het streven, nu is het een kwestie van leuke meegenomen. Al moet ik zeggen, dat ik me de laatste tijd af en toe betrapt op gedachten in de richting van "Hoe meer publiek te trekken?".

 Het heeft, denk ik, meer te maken met het feit, dat ik ooit met een vaag idee aan het blog en andere sociale media ben begonnen en van dat hele idee, hoe vaag ook, nooit iets terecht is gekomen. Ja, wat pogingen in de richting, maar nooit het samenspel, of hoe je dat moet noemen, wat ooit de (vage) bedoeling was. Maar het idee heeft het duidelijk nog niet opgegeven. Het broeit nog steeds, maar voorlopig zondere welke prioriteit dan ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten