woensdag 21 oktober 2015

Startperikelen

 Koffie op. Foutje. Dat wordt in de vroege ochtend al overgeleverd zijn aan de oververwarmde keuken. Niet het beste begin van de dag. En dat na een nacht gevuld met dansles, vriendinnen die elkaar niet tegen mogen komen en katten die parfum herkennen en zo de killer het slachtoffer aan wijzen, slachtoffers, die dan weer in de voeten geschoten worden ipv uit het leven geholpen. Wat moet ik hier van brouwen. Het was onderhoudend, meer kan ik er niet van maken.

 Vandaag staat de veemarkt op het programma. Ditmaal in Agnita zelf. Beesten maar eigenlijk vooral mensen kijken, gehakterolletjes van de grill eten en misschien wel een bier drinken. Ik zie wel.

 Geen dagbesteding trouwens. Kan ik me in de middag bezighouden met minder leuke maar potentieel meer bevredigende bezigheden. 'Minder leuk' klopt niet. Het zijn dingen, waar ik me toe moet aanzetten, omdat de normaal gesproken aanwezige, vanzelfsprekende stimulansen ontbreken. Maar daar ga ik het niet weer over hebben en me zo min mogelijk mee bezighouden. Gewoon maar even op de resultaten ipv bezigheden gerichte tour.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten