zondag 4 oktober 2015

Spitten

 Gaten graven gaat nooit mijn hobby worden. Dodengraver is geen beroep voor mij. Zeker niet in deze klei met met grondwater op minder dan een meter. Neemt niet weg, dat ik er nog zeker twee van een meter bij een meter en een meter diep heb te gaan. Maar aub niet in de komende weken.

 Weer een terrein waarop we terug zijn bij "Af". De zoveelste keer. En op dit vlak gaan we het maar ff houden zo ook. Je kunt de raarste redenaties aan de situatie ophangen, maar ff geen nieuwe honden lijkt me een heel redelijke conclusie na wat nu gebeurd is.

 Het bood zich aan en heeft niet zo mogen zijn. Nu maar gewoon afhandelen wat me te wachten staat. Dertien jaar is aardig aan de leeftijd, maar het oogt allemaal nog perfect in orde. Daar gaat dus nog een jaartje, en misschien meer bijkomen. Daarna zien we verder .... als er al iets te zien valt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten