vrijdag 30 oktober 2015

Eiken?

 De halfjaarlijkse gebitscontrole (was dat niet inmiddels jaarlijks?) op één lijn zetten met een halfjaarlijkse kankercontrole ... Al kost het maar één druppel bloed! Dan moet je toch een stevige wetenschapelijke plank voor je kop hebben.

 Ik zie het al voor me:
 "Schat, ik ga ff de kankercontrole doen."
  "Veel plezier. Christien van hiernaast is vorige week geweest en was weer negatief."
 "Moet ik nog iets meenemen?"
 "Ja, graag de voorgesneden vleeswarenbestelling bij de slager ophalen."
 "Doe ik. Tot straks."

 Dan mag het meer en meer minder direct dodelijk zijn. Op termijn leggen de meesten alsnog door kanker het loodje, maar dan een paar jaar later. Jaren gevuld met chemo's, straling en andere illusies. Een idee, waar ik niet warm van word.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten