woensdag 16 september 2015

Circus

 In principe de malle molen van het cardiologische zorgcircuit rondgebreid. Een kringetje gesloten. Machinerie eens in de 6 maanden, feitelijke fysieke check eens per jaar en de -helaas- maandelijkse controle voor mijn farmaceutische snoepjes. Dat laatste mag de volgende keer aub naar 3 maanden. Geen zin om elke vier weken voor Jan Lul in de wachtkamer te zitten van wat hier de familiedoktor heet.

 Netjes overal mijn Europese verzekeringskaart geshowd, maar alleen de huisarts heeft moeite gedaan 'm in het systeem geregistreerd te krijgen. Of het 'm gelukt is weet ik niet eens. Betaald heb ik niets in elk geval. In het ziekenhuis was het ze teveel papierwerk en logischer wijze (?) was de privékliniek er niet in geïnteresseerd. In de apotheek zijn ze er druk mee bezig geweest en hebben ze beterschap voor de volgende keer beloofd, maar nu moest ik gewoon betalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten