dinsdag 29 september 2015

444

 We grossieren weer even in de mooie aantallen. Nu het aantal pageviews in de afgelopen maand. Een haast treurig stemmend aantal, maar een mooi getal.

 Voor ik me ga buigen over wat ik nu wel nog of niet meer wil met het internet en mijn websites, wil ik toch werkelijk op een plek kunnen zitten, die ik als mijn eigen stekje beschouw. Waar ik 's ochtends met de grote bak koffie verkeerd kan aanschuiven tijdens het ontwaken of 's avonds met een glas wijn de aanloop naar het bed kan voorbereiden.

 Alles staat er klaar voor, zou zo op z'n plekje geschoven kunnen worden, ware het niet, dat het ontbreken van een functionerende badkamer niet alleen letterlijk het inrichten van de slaapkamer blokkeerd, maar ook de motivatie om met de verdere inrichting en afwerking van het huis bezig te zijn, de zin weet te ontnemen. Misschien maar gewoon terug naar die dure badkamermeneer. Wat dan weer als capituleren aanvoelt. Maar wat heb je aan een overwinnigsgevoel, als je zonder badkamer blijft zitten?????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten