zondag 8 december 2013

Zon(nige)dag

 Wat gaan we doen? Slaan we d'r nog een bak leut in? Direct maar door op z'n Frans? Doen we het sociaal of blijven we in onze cocon zitten? Mijn inmiddels frisse neus zit nog helegaar niet om dit soort 'braincrackers' te springen. We geven ons over in de handen van het universum en zien wel waar we uitkomen. Ligt het tenminste niet aan mij, als d'r weer niks van de dag terecht komt.

 Hò hò hò. Ik hoor protesten. De dag van gisteren gromt ontevreden in mijn herinnering. Is waar ook. Ben gisteren weldegelijk bezig geweest. Behalve dat ik weer de nodige vragen (Je ziet, mooi zonder bijvoegelijke invulling!) mocht ontvangen over de verkoop, heb ik de aangroei gestopt van mijn stapeladministratie. Uitgedund op zinnigheid en ontdaan van enveloppen neemt het zooitje minder dan 10% van de ruimte in beslag dan voor de behandeling. En dan heb ik het nieteens bij gelaten! Opgeruimd zou een eufemisme zijn, maar er is 'fundamentele en structurele vooruitgang' geboekt.

 Vandaag ook nog zoiets. Binnen en/of buiten en we komen morgenochtend met voorverwarmde intenties aan de start. Zal me verder niet over morgen uitlaten, zou zomaar verkeerd kunnen uitpakken. Koffie, allez!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten