maandag 30 december 2013

Voortsnotteren

 De nachtelijke hitte-aanvallen overleeft. Een hoop van de bacillen gelukkig niet. Het hoofd voelt voorzichtig beter aan, maar de neus zou ik graag nog ff uitbesteden. Verder voelt mijn lijf in rug- en buikregio aan alsof ik gisteren ongegeneerd tekeer gegaan ben in een fitnesscenter. Nooit geweten dat je de spieren kunt trainen met hoesten en niezen. Bovendien had ik me nog niet zo lang geleden voorgenomen, me verder niet meer aan deze flauwekul te bezondigen. En wie gaat zich daar weer niks van aantrekken? Precies, mijn lijf. Je ziet, ook van jezelf moet je het niet hebben.

 Vandaag kalmpjes aan doen wat gedaan moet worden, voordat de tank in het rood raakt. Gelukkig geen overspannen plannen, behalve het wachten dan. Maar wat kun je daar aan doen? Dus in de benen en me met de tweede réveillon en de afwas bezig houden. Denk dat dat net gaat lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten