donderdag 19 december 2013

Feestdagen

 Voorlopig de laatste 'gewone' dag. Nog snel als een kleine wervelwind door het huis om de resterende kreukels glad te strijken en ik kan aan de eindejaars-racerij beginnen. Toulouse, Parijs en verdere, nog niet vastgepinde mogelijkheden, maar dit jaar geen Biarritz. Biarritz is zóóóóó 2012, dat schuiven we onderaan op de wachtlijst van wat nog te wensen is.

 Vrouwen fêteren! Heerlijk. Eén van de weinige sociaal getint zaken waar ik goed in ben .... mocht ik d'r de behoefte toe voelen. Maar goed, zo is het altijd met alles geweest: "Als meneer wil, kan ie het best ...." Ben in mijn enthousiasme wel iets te lichtzinnig met de planning om gesprongen, dus na vandaag ben ik nog niet helemaal klaar met gladstrijken. Zoals wat je vergeet, je van je schoenen slijt, zo hebben de komende dagen de autobanden meer dan gemiddeld te lijden. En voor mij zou een chauffeur niet verkeerd zijn geweest. Maar dat komt nog. Dat is zo ongeveer het laatste rare idee, dat ik in mijn leven nog niet gerealiseerd heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten