vrijdag 6 december 2013

Ochtend

  Cadeautjes niet nat geworden of weggewaaid? De beste Sint heeft het ook dit jaar niet tot hier gehaald. Daarvoor is me gelukkig een hoop hopeloos woordgeknutsel bespaard gebleven. Ga vandaag wel zelf voor Sint spelen, krijg ik tenminste geen dingen, waarbij ik me wel achter het oor kan krabben, maar er verder niks mee kan.

 Lekker nachie, ondanks het vuile bed. Geen flitsende start vanochtend, daarvoor weinig tot geen tegenzin. Het lichaam sputtert wat tegen, maar voor de afwisseling eens op een gezond manier.  Planning van mij en het weer blijft parallel lopen. Dus vandaag een dagje geen 'moeten'. Natuurlijk is binnen meer dan genoeg te doen, maar mocht daar vandaag niks mee gebeuren, kan ik daar niet om treuren. (Hé, ga weg, Sint!)

 Welke verstedelijkte omgeving ik vandaag met mijn bezoek ga plezieren, weet ik nog niet. Voor het eind van het oprijpad is dat ook niet nodig. Dan is rechts Limoges en laat links de keuze open tussen Brive of Perigueux. Denk zelf dat het Limoges wordt, maar zoals pas nog besproken, is daarmee het tegengestelde niet uitgesloten. Dar, acum în primul rând plimbare cu câinii. Gesnapt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten