maandag 16 december 2013

Richtingloos

 Ga ik nog iets doen met de rest van vandaag? Lekgeprikt (bloed), leeggezogen (belasting), een hoofd dat een jaar of twee als moker gebruikt lijkt (gebrek aan 'bloedverdunning'?), smerig van kruin tot in de sokken (bosmaaien), voeten in Antartica (avond) en net de aardappels geschild voor de zuurkool (trek?). Lang leve het leven. Fijn dat het toch steeds weer een feest is.

 Misschien weet een douche weer wat leven in de brouwerij te pompen. Het wijntje lukte dat in elk geval niet en de muziek gaat ook meer langs me heen, dan ik het hoor. De tol voor het bezig zijn?? Vooralsnog betaal ik het met gepaste tegenzin. Hoewel ik met het wisselgeld niet zoveel kan.

 Misschien kan ik beter even mijn kop houden of tenminste de vingers van de toetsen halen. Straks, morgen of in het slechtse geval iets later ziet de wereld weer anders uit. Bij een weg met gaten kun je eindeloos lullen over de gaten, maar het ook hebben over het al dan niet prachtige asfalt ertussen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten