maandag 9 december 2013

Finish

 Laat de winter maar komen. Humeur, motivatie, weerstand, gezondheid of zoiets banaals als kou, niks zal de mogelijkheid om de kachel op te stoken nog dwars kunnen zitten. Misschien moet ik in maart nog eens in de zaag klimmen, maar voorlopig ligt er meer op formaat gemaakt hout, dan ik normaal in een winter zou verstoken. Wel nog ff naar binnen rijden, dat was ik vandaag na 4,5 km lopen wel zat. Maar morgen is gelukkig weer een dag of anders de dag erop.

 Kortom na een start die die naam nauwelijks mocht dragen, is de dag nog aardig op z'n pootjes terecht gekomen. Zo'n vier à vijf uur per dag drukdoende met wat ik niet zou kiezen, als ik de keuze zou hebben, lijkt me vooralsnog meer dan voldoende. Iedere dag weer wat kan me niet anders dan volgend voorjaar een meer dan 100% betere uitgangspositie bezorgen tov de afgelopen jaren. Zou aangenaam zijn, al is het niet wat ik wil. De plek heeft meer verdiend, is toe aan een stevige dosis enthousiasme. Mij is dat niet meer gegeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten