maandag 9 december 2013

Vragen

 Tsjonge, jonge. Druk, druk, druk. Vragen, afspraken en biedingen. Mijn makelaars vissen toch in verkeerde wateren, anders kan ik me het interesse niet verklaren. Nog een beetje meer en ik zie me gedwongen om de vraagprijs naar boven bij te stellen.

 Nadeeltje is en blijft toch, dat de mensen altijd alles willen zien. Niet dat ik iets te verbergen of verborgen heb, maar iedere keer weer dat rondje, daar wordt je knap melig van. Het telt niet tot mijn hobbies, was het taakgebied van Yoland, alhoewel die dan vaak net in Nederland verbleef.

 Deze week de boel een beetje aanzien en als dat niks concreets oplevert, alsnog ook de Britse markt op. Mocht dat eenzelfde enthousiasme opleveren als de Nederlandse advertenties, dan wordt het werken in januari ....

 Best jammer trouwens, dat je zo'n plek maar één keer kunt verkoop. Of wacht ... Héé, timesharing ....da's een idee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten