woensdag 18 december 2013

Acceptatie

 Historische moment! Maak maar vast een plekje vrij in de annalen, het is er dan toch van gekomen. Ik ga de oude kanalen niet afsluiten, maar bezem de laatste restjes verwachting wel de deur uit. Ik zal het zelf moeten dien. Ik leg me erbij neer. Hoort! Hoort! Met meer dan gepaste tegenzin, maar wat kun je anders dan het onvermijdelijke accepteren?

 Direct de koe bij de hoorns gevat en een notaris uitgekozen om de voorbereidingen door te praten. Een dame, no-nonsens. Het kan. Als bonus een extra contact toegeschoven gekregen van een makelaar, die zou doen waar de mijnen niet toe in staat zijn. Opkomen voor de potentie van de plek ipv blijven hangen in het klantengezeur over wat achterstellig onderhoud links en rechts. We zien wel. Hoe het ook zij. Wat mijn makelaars in de afgelopen drie jaar niet gelukt is, ga ik voor de zomer realiseren. En sneller mag ook.

 Ietsje eerder was misschien slimmer geweest, maar wat niet is, is niet. En als je alles in het vooruit weet, kun je -zoals bekend- met een dubbeltje de wereld rond, al bestaat het muntje niet meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten