woensdag 28 oktober 2020

Voorsorteren

 De eerste redelijk normale nacht met dromen in een tempo dat rust kansen kreeg en ze deels heeft gegrepen. Het was dan wel een drukte van jewelste en ook de, wat tegenwooordig 'freerun' heet ontbrak niet, maar het element stress ontbrak. Het was een groot stadsfeest waarbij nogal wat auto's het moesten ontgelden of een gigantische matpartij waarbij voor- of tegenstander niet meer duidelijk waren. Ik was opzoek naar Joke. Mijn leukste ex. Bij de rest zitten er een paar die er lang over hebben gedaan voor ze vrede konden sluiten met het leven. Van eentje geloof ik nieteens dat het gelukt zal zijn.

 Maar Joke dus en iedereen wist dat ik haar zocht. Moest ik ergens beneden zijn, bleek ze boven te zitten en omgekeerd. Gezellig keuvelend met een vriendin vanachter een goed glas witte wijn. Wat ik er verder mee moest is me niet duidelijk geworden. Licht inmiddels en Mariana had onuitgesproken al begrepen dat de honden vanochtend niet haar zorg zouden zijn en draaide zich diepzuchtend op de andere zij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten