zaterdag 17 oktober 2020

Her-herstel

 Weer terug in de wereld. Nog wat wiebelig in de benen en licht en zweverig in het hoofd, maar ook dat zal wel weer bijtrekken. Kortom aan de slag met het leven weer op de rails zetten. De stilgevallen tijd terug in beweging brengen en het weggeslagen uitzicht zien terug te krijgen. Dat met het oppakken van de draadjes is het makkelijke14/10 J'ai reçu l'évaluation foncière avec la demande (comme toujours) de le payer au plus tard le 15/10. Un peu de jours courts, n'est-ce pas? Je paierai le bilan du week-end via la Banque de France. J'espère que ce n'est pas un problème et que cela n'entraîne pas de paiements supplémentaires. deel in deze. D'r zijn de nodige 'moetjes' die al direct met de eerste de beste terugkerende energie aangepakt kunnen worden. 
 
 Met dat (voor)uitzicht werkt het anders. De overval heeft me geen goed gedaan. Niet dat ik overtuigd was dat in die zijstraat het leed geleden was of ook maar die hoop heb gekoesterd. Het heeft er gewoon onevenredig hard ingehakt en na al die tijd en rekingen van artsen weet ik nog steeds niet wat het is en waar ik aan toe ben. Het heeft dit keer mndn geduurd voor het weer zover was, maar geldt dat ook voor de volgende keer? En hoe zit dat met dat 'meer dood dan levend'? Wordt dat iedere keer iets minder leven?

 Ik zit op dat terrein al niet al te optimistisch in elkaar en een klap als deze komt gewoon vol binnen zonder enige afwerende tegenactie. Was de dood op hanteerbare afstand gezet, zit hij nu weer eerste rang. Geen stimulerend publiek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten