zondag 25 oktober 2020

Oprichtmomentje

 Een half uur beeldscherm en een handvol druiven en ik heb het voor het moment weer gehad. Nog een stukje op mijn tandvlees en dan weer plat. Eindelijk was er de energie om vast te leggen wat sinds de nacht van 14 op 15/10 over me heen is gewalst. Zien dat ik het verslag de komende dagen op het bureau van de interniste krijg en of er meer reactie komt dan 'Kom maar langs'.

 Mag hopen dat ik me bij een volgende afspraak weet te beheren, want wat tot op heden gepresteerd is, is weinig meer dan in het wilde weg schieten en hopen dat eentje raak is. Ik snap ook wel, dat doktoren maar mensen zijn, maar ik mis het combineren van symptomen. Als er niks in het bloed te zien is, is mevrouw uitgepraat en wordt eens gegrabbeld in de ton van de mogelijkheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten