maandag 19 oktober 2020

Avondvulling

 Nou, bijna een gewone dag. Had beter maar ook makkelijk slechter gekund. Ik mag met een gerust hart aan mijn avond beginnen. Eerst nog een konijnenvoermaaltijd in elkaar draaien. We zijn niet van het rigoreuze maar er zal toch iets anders moeten, wil het lichaam zich genoodzaakt voelen om de opgebouwde vetreserves aan te spreken. En veranderingen in het eetpatroon lijken me makkelijker vol te houden dan iedere dag 5 km lopen. Dan zit ik liever een half uur op de hometrainer, maar dat hou ik nog ff achter de hand.
 
 Na de salade even weg van de Pc. Zin in een paar kranten. Enige afleiding van mezelf. Je weet nooit wat je tegen komt en dat is prettig. Het dorpse bestaan kent vele voordelen en prettige kanten maar je moet wel moeite doen om je horizont niet tot de dorpsgrenzen te laten krimpen. Het meest recente nieuwtje is dat de zoon van de directeur van de vuilophaaldienst in de bak zit. Eerst in Spanje maar hij mocht zijn straf uitzitten in Roemenië, alwaar de zoon van Ana, Mariana's troeteloudje, een advocaat, voor hem een stevige strafvermindering schijnt te hebben geregeld. Daar moet ik het weer voor even mee doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten