zaterdag 10 oktober 2020

Sloopwerk?

  Zware dagen. Blijkbaar. Net 2 uur van de wereld geweest. Van de week nog ergens iets gelezen over een 'power nap'. Maximaal iets van 20 minuten. Nou, dan heb ik er zes achter elkaar gedaan. Wat weer niet de bedoeling schijnt te zijn met het oog op de nachtrust. Laat ik daar nou vanwege dit soort zaken geen last van hebben. Het kost ff om bij te komen, wat weer niet het geval zou moeten zijn omdat ik na 90 minuten wakker ben geworden en netjes alle étappes van een rondje slaap heb afgelegd. Of was ik alweer aan een nwe ronde begonnen? In dat geval waren de laatste 20-25 minuten een heuse 'power nap' en zou ik verfrist en uitgerust wakker moeten zijn geworden. Wat niet het geval was.

 In de benen. Opruimen en schoonmaken voordat het gebrek aan daglicht dat onmogelijk maakt. De kneusmachine uit elkaar schroeven. Dat is het werk. De boel schoonspuiten is meer lol dan werken. En dan op naar een rustige avond en een rustige morgen. Ik verheug me erop. Daar betrap ik me niet zo vaak op. Het is, denk ik, meer de tevredenheid over de afhandeling van de eerste stappen van het wijnmaakproces van 2020. Eigenlijk geen tijd voor, toch voor gekozen èn gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten