vrijdag 23 oktober 2020

Tweeledig

 Teveel met mezelf bezig. Niet dat ik dat anders niet ook ben, maar dan gaat het meer om doen dan om zijn.  Over het werk in de tuin valt vrijwel altijd wat te zeggen. Hoofdpijn is hoofdpijn. Ik denk dat ik nog wel een week de vorderingen kan bijhouden. Ik voel me geen 85+ meer maar ook nog niet terug bij de feitelijke leeftijd.Na de hondenronde niet neer hoeven ploffen op een blok hout, omdat ik geen poot meer kon verzetten. Dat was gisteren anders,

 Vandaag, minder voortvarend dan gisteren bedacht, de normale gang van het bestaan proberen op te pakken. D'r zit al twee dagen was in de wasmachine, die opgehangen moet worden. Gelukkig niks bijzonders en gezien de temperatuur verwacht ik geen rare dingen. Als dat gebeurd is, zie ik verder wat ik vandaag nog mogelijk acht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten