zondag 4 oktober 2020

Verrassend

 Ondanks de korte middag een onverwacht eind opgeschoten. Dat geeft de burger moed. Ik kon het gebruiken, mag ik wel zeggen. Ik mag hopen, dat alle perceeltjes als ze 3-4 jaar zijn bewerkt zo wortelzooivrij en kruimelig van struktuur zijn als het deel, dat ik vanmiddag onder handen had. Een genot! Ik kan niet anders zeggen. Was leuk geweest als ik de klus helemaal had kunnen klaren maar daar staken rug en muggen een stokje voor. Iets van 3/4 is een mooie score. Morgen de rest en direct de mest oprijden. De plek is voor aardbeien bedoeld en die schijnen 'm wel te lusten. Als ik die nog ergens kan krijgen zou ik ze nog kunnen planten deze mnd.

 Zou prettig zijn als er weer iets van vanzelfsprekenheid komt in het aanpakken van wat er ligt en gedaan moet worden. Het wordt druk. De wijn komt er ws aan. De kas zou deze mnd kunnen komen. De plek waar ik me de tulpen had bedacht ligt nog braak. Etc. Enz. De rest van de nog steeds eerder langer dan korter wordende lijst zal ik mezelf besparen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten