maandag 16 november 2015

Wegstrepen

 De hele middag bezig geweest. Mijn voet is dan ook niet te spreken over mij. Eindelijk de keuken weer aan de kant. Ik heb iets met een op orde gebrachte keuken of is het iets met het op orde brengen van de keuken? Hoe het ook zij, incl. de ochtendwandeling met de honden, het op en neer gesjees tussen 13 en 24 en afgezien van de extra koffiepauze in Agnita, ben ik kortom niet alleen in de middag maar de hele dag in de benen geweest. Ik twijfel nog over een sodabad, en ondanks het gedoe, denk ik, dat het slim is.

 Belangrijker is, dat de eerste dag van deze week zo goed als voorbij is qua zakelijke activiteitsmomenten en de dag helaas niks heeft opleverd voor mijn wereldje. Het extraatje is nog niet op de mat gevallen en ook de notaris noch de kopers hebben melding gemaakt van een ondertekeningsdatum. Een zogezegd 'vruchtenloze dag'. Maar dat is erg resultaatgericht denken. Qua wachten is het een standaard dag geweest, anders zou het geen wachten meer zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten