vrijdag 27 november 2015

Brutaliteit

 "Of ik op de dag van de ondertekening niet toch aanwezig kan zijn....." Dit ivm eventuele vragen mbt de plek.

 Is dit nou bedoeld om te lachen of mag ik gewoon janken?

 Veertien (14!!) maanden bijkans loopt de tot in het onzinnige gerekte procedure. Veertien mndn is er ruimschoots de tijd geweest om alle mogelijke vragen te stellen. Sterker nog in die bijna veertien mndn tijd zijn een hoop zinnige en nog meer onzinnige vragen gesteld. Vaak niet aan mij, da's waar, maar wat moet ik daar nou in Godsnaam 2 à 3 uur gaan zitten voor wat inmiddels een hamerstuk mag wezen, hoop ik. En als het alleen dat zou zijn, wat ik er voor over zou moeten hebben, dan "Soit!".

 Maar ik moet dus zeer waarschijnlijk in slechte weersomstandigheden 3 uur naar het vliegveld rijden, een nacht een hotel betalen en er maar een halve nacht zijn. In Frankrijk van Beauvais naar Parijs. Van Parijs naar Limoges treinen. Van Limoges in Nexon zien te komen. Weer een nacht of 2 een hotel boeken, terug naar Parijs/Beauvais, weer en hotel en terug in Roemenië weer een urenlange rit, als het rijden al mogelijk is. Dat kost dus qua tijd al gauw een dikke midweek. En op de dag zelf waarschijnlijk een uur of drie uit mijn neus zitten peuteren. Ff niet over de kosten gesproken. En dat voor iets wat me behalve tijd en grijze haren inmiddels ook een hoop onnodig geld gekost heeft. En laat ik daar niet lullig over doen, maar dat loopt wel in de duizenden euro's. Mocht mijn aanwezigheid daar gewenst zijn, dan zijn overtuigendere argumenten nodig, dan het domme lef het te vragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten