zaterdag 7 november 2015

Verzetten

 Volgens mij is het niet zo'n gek idee om morgen weer iets ter hand te nemen, waar ik mijn aandacht op kan richten cq mee kan afleiden. Die hele slepende verkoopprocedure is als vuur. Je weet, dat je je er beter niet mee bezig kunt houden, maar kunt er niet van afblijven. Gelukkig is er genoeg te doen en mijn stemming vooralsnog niet omgeslagen.

 Septictank, toilet, graven en niet te vergeten de spots in de keuken ophangen. Moet een mooi gezicht zijn als de lampjes hangen op de plekken, waar nu nog steeds draden uit de muur steken. Of als het ernaast is, de stopcontacten afgewerkt zijn. Daarom vandaag ook ons licht bij Ambient opgestoken. Weer een keer. Voor de zoveelste 'Weer een keer'! En ik weet niet, waar dit verhaal gaat eindigen (Over wachten gesproken!!) maar je moet iets van Kafka hebben om het te kunnen hanteren.

 Waarom deze winkel ooit besloten heeft om in onderdelen te bestellen, wat je in Frankrijk gewoon in complete sets kunt krijgen, is me in de afgelopen 4, of zijn het inmiddels al 5 mndn (?), nooit duidelijk geworden. Het is vragen om problemen en die hebben we dus inmiddels al maanden. Problemen tussen het filiaal en het hoofdkantoor, tussen winkelpersoneel en magazijnwerkers, tussen winkelbedrijf en leverancier, tussen leverancier en tussenhandel, etc, etc. Het spul is deels betaald, deels geleverd, mag hopen dat het geleverde inmiddels niet zoek is geraakt in het filiaal, maar zonder dat laatste deel heb ik aan de rest niks. D'r zullen dus ook na morgen draden uit muren blijven steken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten