dinsdag 3 november 2015

Evenwichtig

 Had ik nou mijn eigen woonplek op orde, zou ik grosso modo het leven leiden, wat ik in mijn gedachten had, toen ik deze kant op kwam. Een beetje schrijven, een beetje klussen, een beetje rondhangen in de lokale horeca, een beetje tuinieren, een beetje koken, muziekje op de achtergrond, een goed boek onder handbereik en meer van dat soort zaken, als de zin er is en de tijd het toelaat.

 Nee, ik begin niet weer over wat steeds maar niet in beweging is te krijgen. Ik hou me bezig met wat wel in beweging te krijgen is en maakt van de rest het best mogelijke in afwachting van het moment, waarop het hele zwikkie weer een flinke stap vooruit gebracht kan worden. Het kost enige beheersing, moet ik toegeven. Maar de afgelopen dagen bewijzen, dat het kan zonder in de apathie te vervallen, die de afgelopen mndn de meeste tijd opslurpte. Morgen weer verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten