zondag 22 november 2015

Wakker

 Eindelijk weer eens in een fatsoenlijk bed en dan lig je wakker te wezen. Is dat nou goed, dwz je beseft bewust je aanwezigheid in dat 'echte' bed, of fout, want geen slaap?

 Gelukkig maak ik zelden of nooit een probleem van het feit, dat ik wakker lig ipv te slapen. Ik volg een beetje mijn gedachten, staar wat naar het niet-zichtbare plafond en ergens val ik dan wel weer ik slaap. Meestal merk ik dat laatste net van te voren. Het is dan alsof de lucht uit me wegstroomt. Een moment van onbewuste aangestuurde ontspanning.

 Vannacht eerst nog ff de minibar geplunderd. Nee, geen drank, maar water. Hotelkamers zijn meestal te warm en de lucht is er te droog. Dat gecombineerd met een aangenaam naar binnen gespoelde maaltijd geeft een droge strot en dito gehemelte, een droge bek dus, maar dat klinkt zo ruw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten