zaterdag 14 november 2015

Ondankbaarheid

 Tenenkrommend. Als 'prachtig pijnlijk' zou kunnen, zou het beter passen op de manier hoe een dochter het haar moeder steeds weer naar haar zin probeert te maken en meer, noem het rustig 'probeert te verwennen' en ieder initiatief telkens weer ontvangen wordt met een hoop gemor en gemekker. Het maakt werkelijk helemaal niet uit wat het is, het is vooral nooit goed. Volgens mij per definitie. Waarom zat dat mens gisteravond niet in die concertzaal in Parijs? Had een zinvoller leven uitgespaard.

 Cru, dat klopt, maar ik kan me met regelmaat niet bedwingen in de wens haar richting het hiernamaals te sturen. Ik vrees, dat ik daar alleen in sta en goed zijn dit soort wensen natuurlijk niet, maar dat geldt voor een hoop andere zaken ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten