vrijdag 27 november 2015

Stap_2

 We hebben 'm. We hebben een datum!! Niet direct morgen of overmorgen maar nog voor de feestdagen. Veertien maanden minus een week waar 4 mndn voldoende hadden moeten zijn. Zelfs gerekend vanaf het voorlopige contract heeft het maanden meer gekost, dan nodig was geweest. En .... het is pas de datum voor het tekenen, nog niet de definitieve handtekeningen zelf. Ja, ik ben inmiddels erger dan tien Thomassen bij elkaar. Zolang het geld niet op mijn rekening staat, is de verkoop voor mij geen feit.

 Maar we naderen het eind, al is het als een een slak. Het gordijn aan het eind van de tunnel mag opgetrokken worden. Het ademt gelijk iets soepeler, ondanks alle nog achter de hand gehouden slagen om de arm. Ik kan me niet heugen, dat mijn geduld ooit zo op de proef is gesteld. Gelukkig is de kans, dat het ooit nog een keer gaat gebeuren nihil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten