woensdag 1 juli 2015

Tempowisseling

 Het is hollen of stilstaan, geen beweging in te krijgen of alles tegelijkertijd. Nu is niksdoen nog te doen, mezelf op delen in vieren wordt wat moeilijker. Toch zou dat gisteren beter gewerkt hebben.

 Nu was het leuk geweest als die veelheid en dat tempo er vandaag weer in gezeten had. Wat ik zo zie, geef me het idee dat de oprisping direct als een nachtkaars is uitgegaan. Hier zal brand en peper nodig zijn om de boel überhaupt in beweging te brengen. Doe mij maar dieselen ipv die tussensprintjes. Het springt minder in het oog, dat geef ik direct toe, maar uiteindelijk gebeurd er meer. Daar ben ik zeker van.

 Nu wordt hier naar mijn idee met een wat mispaatste voldoening, over wat gisteren is gedaan, achterovergeleund cq in bed gelegen ipv aan de rol gehouden wat in gang is gezet. Tja, wilde ik zonder verplichtingen leven of wilde ik dat niet...... De keerzijde krijg je er dan gratis bij. Wennen, zoals altijd alles weer wennen is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten