dinsdag 14 juli 2015

Hardcore

 De bruiloftspiek ebt weg. De drukste maand tot op heden is juni niet geworden, maar daarvoor waren het wel (bijna) allemaal echte bezoekers, die het blog hebben bezocht. Al in geen tijden meer van die massale spookinvasies gehad uit Rusland of de USA, maar dat terzijde. Het nieuwsgierige is er af. Het wauwelgehalte is doorgedrongen. Overblijven de diehards en minder reguliere leesexplosies. Ik mompel en mopper lustig verder. Het houdt me aan de gang en dat is mooi meegenomen. Er is nog meer dan genoeg, dat gedaan moet worden, voordat ik mijn verbale zelfstimulans aan de kapstok zou kunnen hangen. Mocht ik dat al willen. Het is tenslotte niet alleen een kwestie van stimuleren, maar ook van reflecteren en vast nog wat anders 'eren's'. Kortom, als er eentje blijft komen, dan ben ik dat wel. De rest zie ik wel passeren als ze langs wippen. Duitsland, Nederland, Roemenië natuurlijk, de Verenigde staten en het Verenigde Koninkrijk zijn momenteel de regulars, al verdenk ik de laatste twee van een soort digitaal 1-2tje via mijn blog, waar de inhoud weinig mee te maken heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten