woensdag 29 juli 2015

Inpassen

  ..... de bus verdwijnt in z'n eigen stofwolk richting Agnita ....

 De bus van 13:00. Ik zit op het terras van de bar in Coveș. Een welverdiende radler is er in een mum van tijd ingegaan. Vroeg opgestaan vandaag en als eerste met de honden gelopen. Heerlijk en ook de honden (mn Sammy) waren blij met de frisse ochtendtemperatuur. De kleintjes draaien hun giga drollen inmiddels netjes buiten de deur. Nu het pissen in huis nog de deur uit zien te krijgen.

 Aansluitend ontbeten in 13 en koffie in 24. Stoelen schoongemaakt in 13 en de afwas gedaan in 24. Volgens mij is het onvermijdelijk dat ik langzaam gek word van dat heen en weer gedoe. Water, waar blijft de verlossende aansluiting van het water. Straks weer achter de loodgieter aannjagen.

 Eerst zo ongeveer het laatste te verdelen spul wegbrengen. Kan daarna de aandacht richting het ineen schuiven van de boedels. Dat gaat nog een hele klus worden voor iemand die 'weggooien' nog een raardere bezigheid vindt dan ik. Gelukkig heb ik nooit de cursus "Nee zeggen" nodig gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten