donderdag 23 juli 2015

Dagelijks

  Een dag zoals je 'm, tenminste ik, wel vaker zou willen hebben. Wat zeg ik ... iedere dag zou aardig zijn, als ergens nog een plekje voor de tuin gevonden kan worden. Vroeg dan wel optijd op, honden uitgebreid uitgelaten, blog bijgewerkt, tukkie gedaan resp. ontspannen, klussen in huis gedaan, nog wat huishoudelijke klussen afgehandeld en nu nog energie over voor de avond.

 Hoe zouden mijn dagen uitzien, als ik nou 'ns gewoon zou doen wat á la minute in me opkomt? Zoals vandaag? Welke stramien, want een soort regelmaat zal er ongetwijfeld ontstaan, zou dat na enige tijd opleveren???

 Koffie ... Honden ... Blog ... Lunch en er op uit dan wel werk aan huis ...borrel ... koken ... eten ... tuin ... internet ... bad ... bed. Zo?? Zou zo kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten