vrijdag 17 juli 2015

Kwartet

 Jaren gezocht en nooit wat gevonden. Klopt niet. Eenmaal was het raak, maar dat moet ergens in 2008 of 2009 zijn geweest en heeft niks opgeleverd. In de laatste dagen is het echter viermaal raak geweest. Ik zou bijna "voorlopig" willen zeggen, zo vanzelfsprekend zag ik ze. De klavertjes-4.

 Het lijkt een onmogelijk iets, want groen en massaal, maar het werkt eenvoudig. Heeft vast iets met patroonherkenning en dan mn de afwijking daarin te maken. Je loopt, kijkt waar je loopt en dan ... "Kip ik heb je!" Is er een periode voor deze afwijking? Is het toeval? Of ......... is dit 'het teken', waar ik op heb zitten wachten?? Wordt dit de omslag?? Zou mooi zijn. Hoe ga ik dit merken?? Gaat alles nu "Wie von selber"? Ook als ik niet rook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten