zondag 12 juli 2015

Hangerig

 Zondagmiddag. Heerlijk warm. Te laat gegeten. Wijn erbij. Water vergeten. Bijzondere koek bij de koffie en een bijtend sterke borrel toe .... Dat ik niet van mijn stoel af in slaap ben gevallen, mag ik aan mijn met grote passen vooruit geschreden conditie toeschrijven. Energie genoeg kortom, maar weinig behoefte daar verder iets mee te doen. Beetje schrijven hier. Straks misschien iets met de nieuwe keuken op die andere plek. In elk geval bonen in de grond stoppen en dan vanavond de administratie. Mag ik lachen?

 Het schrijven is het probleem niet. Die bonen zullen ook wel gaan lukken. De keuken krijgt echter al iets komisch's en over de administratieve voornemens zullen we maar helemaal zwijgen, voordat ik bulderend van het lachen over de grond rol.

 Ik moet me toch wel sterk vergissen, als deze dag niet als een nachtkaars prachtig nagloeiend in de nacht verdwijnt. Het past bij deze dag en ik sta het me toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten