zondag 26 juli 2015

Drift

 Zondagmiddag ..... wat wil een mens op een zondagmiddag, die voor meer dan de helft al ingevuld is door anderen? Nu is schakelen al niet mijn sterkste kant maar schakelen en schakelen zijn twee. Vandaag mag van mij gewoon uitklinken. Morgen is voor de zoveelste omslag. Van 'heerlijk lekker niks' naar het geëmmer rondom de afwerking. Voor het merendeel nog geëmmer met mezelf ook. Niet het eenvoudigste geëmmer! Dan mag ook de tuin wel weer iets van aandacht krijgen en slingeren er sowieso voldoende losse eindjes rond. Maar ik klaag niet over verveling, als ik luister naar mezelf. Ik mis de grip op mijn leven. Ik hobbel achter mezelf aan, terwijl ik stuurloos door derden alle kanten op gemanoevreerd word. Is niet het soort situatie, waar mijn voorkeur naar uitgaat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten