maandag 9 juni 2014

Uitpuffen

 Vandaag een pas op de plaats. De beslissing niks te willen, deed mijn hele ik opveren. Goed dus. Niet dat "niks willen" "niks doen" betekent, maar in elk geval geen targets, die op de dag drukken. Dat doet het weer al.

 Gewoon een rustig en huishoudelijk dagje. Afwas, was, stofzuigen. Muziek op. De tijd nemen voor een goed verzorgd lunch. Af en toe achter de Pc kruipen en zien wat in de wereld gebeurt, misschien zelf iets toevoegen aan het net. Wie weet een krant doorbladeren. Een boek ter hand nemen, lijkt me een brug te ver. En als het weer in de avond nog niet is omgeslagen, dan zie ik tegen die tijd wel of ik nog de energie voor een partij rauzen met de bosmaaier heb. Ook onkruid uittrekken behoort tot de mogelijkheden. Het zou zomaar kunnen. Ik sluit niks uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten