donderdag 5 juni 2014

Keerpunt

 Na 22 verontschuldigingen, waarvan een aantal in de herhaling omdat ook de tweede termijn niet gehaald is, viel vandaag het eerste "Helaas niet leverbaar"- mailtje op mijn digitale deurmat. De ervaring heeft geleerd, dat dat niet betekent, dat het item uiteindelijk niet geleverd gaat worden. Het is een soort excuus-eindstadium, denk ik. Waarbij ze nog nooit op het idee gekomen zijn om een mailtje te maken met de inhoud: "Verrassing! Zeer tot ons leedwezen kunnen we alsnog aan uw betaald verzoek voldoen."

 Het is natuurlijk een beetje flauw om op BolpuntCom rond te hakken, maar ik kan me niet voorstellen, dat ik alleen steeds het pech heb om de verkeerde keuzes te maken. Je behoort je aanbod te overzien. Digitale pretentie is erg simpel. Concreet leveren wat je aanprijst is anderen wel maar Bol duidelijk niet gegeven. Zou een winkel 'op de hoek' daarmee wegkomen? Ik geloof d'r niks van. Waarom werkt dat digitaal dan anders??

-Wordt vervolgd-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten