zaterdag 21 juni 2014

Omslag

 Tijd voor Franse lucht. De ramen zitten op twee kleintjes na. De electra is vernieuwd tot aan en met de meter-/zekeringenkast. Het beeld voor de resterende ruimtes is zo goed als compleet. De badkamer kan besteld worden. Kortom koffer pakken en richting vliegveld.

 Qua weer zat ik deze week op de verkeerde plek. De zon scheen daar waar ik niet was. Mag hopen, dat dit systeem zich niet voortzet. Volgende week kan ik geen regen gebruiken. Laat het weer zich hier iets aan gelegen liggen, aub.

 Vandaag een beetje uitloop in de aanloop naar het onoverkomelijke omschakelen. Uren rijden, wat stadse sferen snuiven en proeven en dan na een korte nacht weer de lucht in. Alles is twintigmaal gecheckt. De datum en vertrektijd kloppen. Enkel niet verslapen. Het lijkt haast wel routine. De portiers van het hotel kennen me inmiddels. Het enige wat iedere keer anders is, is de taxichauffeur, die me zondagmorgen op het onchristelijke tijdstip naar de luchthaven rijdt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten